Vacatures

Werken bij Reijtenbagh

Reijtenbagh administratie en advies

Bouw samen met ons aan de toekomst!

Kijken naar de toekomst

Binnen onze organisatie streven we er allemaal naar om beter te worden in alles wat we doen. Dit is hoe wij ons werk benaderen, of we nu met elkaar óf met onze klanten werken. De veranderingen in onze branche volgen elkaar in een rap tempo op. Wij houden deze ontwikkelingen nauw in de gaten en zorgen dat het hele team zich blijft ontwikkelen met het oog op de toekomst.

Ons team

Wij zijn vooruitstrevend, kijken naar de toekomst en blijven innoveren in onze dienstverlening. Dit kan alleen met ambitieuze, gedreven vakmensen met een hart voor onze business.

Wil jij binnen een groeiende speler in deze branche aan de slag? Bekijk hieronder onze openstaande vacatures of neem contact op met ons.

U kunt bellen met Suzanne Reijtenbagh via +31611956669 of e-mail naar suzanne@reijtenbagh-mkb.nl.

Open vacatures

Openstaande vacatures

Bekijk hieronder onze openstaande vacatures.

Wij nodigen je ook zeker uit om een open sollicitatie te versturen, mochten er geen vacante vacatures zijn.

Wij staan altijd open voor ambitie en talent!

Junior / Medior Assistent Accountant (2 FTE)

Groei jij met ons mee? Wij hebben in ons samenstelteam plek voor een enthousiaste beginnend én gevorderd assistent accountant. Je werkzaamheden bestaan grotendeels uit het samenstellen van jaarrekeningen, het opstellen van fiscale aangiften en tussentijdse rapportages. Naarmate je groeit in het vak, ga je steeds meer zelfstandig contact onderhouden met klanten en lopende zaken afhandelen. Vaktechnische en persoonlijke ontwikkeling staan bij ons centraal.

Wat ga je doen?

  • Verlenen van administratieve diensten;
  • Samenstellen van jaarrekeningen (voor MKB);
  • Opstellen van diverse belastingaangiften;
  • Het opstellen van tussentijdse rapportages;
  • Ondersteuning verlenen aan bijzondere opdrachten zoals prognoses, financieringsaanvragen en het uitwerken van adviezen;
  • Zelfstandig onderhouden van jouw eigen klantenportefeuille;
  • afhandelen van lopende zaken.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een goed salaris en een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden;
  • Een fijne prettige werkomgeving en gezonde werkplek;
  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid;
  • Een veelzijdig en inspirerende klantenportefeuille;
  • 25 dagen om te besteden aan vakantie en ontspanning;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een leerzame werkomgeving met coaching on the job;
  • Een informele werksfeer met enthousiaste, gedreven en betrokken collega’s;
  • Ruimte om een goede werk-privé balans te vinden.

Enthousiast of wil je nog meer weten?
Solliciteer dan nu bij Reijtenbagh. Wij zijn heel benieuwd naar je!

Voor meer vragen en/of informatie kun je vrijblijvend contact opnemen met Suzanne Reijtenbagh.

E-mail naar Suzanne@reijtenbagh-mkb.nl of Info@reijtenbagh-mkb.nl

 

Senior Assistent Accountant / Teamlead (Managementrol)

Reijtenbagh Administratie & Advies B.V. is een zeer snelgroeiend bedrijf in Ede aan de Klinkenbergerweg 30-B.

Door deze snelle scale-up zijn wij op zoek naar een meewerkende rechterhand van de directie binnen de organisatie. Een unieke combinatierol binnen de branche met enorm veel uitdaging en verantwoordelijkheid!

Wil jij jouw vakinhoudelijke werkzaamheden combineren met een ondernemende en operationele managementrol? Ambieer jij een uitdagende en ondernemende rol binnen ons vakgebied? Dan is dit jouw unieke kans!

Wie zoeken wij?

De directie is op zoek naar een gedreven vakspecialist die de huidige forse groei mee wilt voortzetten en doorbouwen. Je bekijkt de strategische organisatiedoelen en bent medeverantwoordelijk voor een overstijgende dienstverlening. Een mooie combi-rol waarin jij naast het geheel zelfstandig beheren van jouw eigen klantenportefeuille, ook aan de slag gaat met het operationeel – strategische management, de aansturing & uitbreiding van het team en als sparringpartner van de directie.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een unieke combinatierol binnen een zeer veelzijdige en groeiende organisatie;
  • Een goed salaris en een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden;
  • Sport abonnement;
  • Een fijne prettige werkomgeving en gezonde werkplek;
  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en het leren;
  • Een veelzijdig en inspirerende klantenportefeuille;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een leerzame werkomgeving met coaching on the job;
  • Een informele werksfeer met enthousiaste, gedreven en betrokkenheid.

Doen waar je goed in bent, is ons motto. Daarom vullen wij deze functie in samenspraak met jou nader in. Dit betekent dat we samen kijken naar de feitelijke invulling van de rol, werkzaamheden, doelen en arbeidsvoorwaarden.

Nieuwsgierig geraakt?

Wij gaan vertrouwelijk om met jouw interesse in deze mooie functie binnen onze organisatie. Geen zorgen, dus maak vooral vrijblijvend kennis en kom méér te weten over deze uitdaging!

Financieel Medewerker (2 FTE)

Werken bij een kantoor dat continue flink groeit en uitbreidt? Ben jij toe aan een omgeving waar jij jezelf verder kunt ontwikkelen en kunt meegroeien? Dan is werken bij Reijtenbagh iets voor jou!

Reijtenbagh is een modern en groeiend in Ede aan de Klinkenbergerweg 30-B. Wij bedienen een grote klantportefeuille van kleine tot grote ondernemers door heel Nederland. Ter uitbreiding van het financieel team zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega! Met ons team van deskundige en enthousiaste collega’s werken we altijd samen aan de toekomst van onze klanten.

Wil jij werken bij een modern kantoor met een veelzijdige klantenportefeuille, goede doorgroeimogelijkheden én ruimte voor een goede werk-privébalans? Bekijk dan snel de vacature en solliciteer!

Wat neem jij mee?

  • Jij volgt een relevante HBO opleiding, bent recent afgestudeerd óf jij beschikt over een relevante MBO diploma (niveau 4) én hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring;
  • Werkervaring op financieel administratief gebied is een must;
  • Ervaring binnen een administratie kantoor of accountancy kantoor is een pre;
  • Ervaring met diverse boekhoudprogramma is een pré;
  • Goede computervaardigheden en uitstekende kennis van Excel.

Wie ben jij?

Voor ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste, gedreven en gezellige collega. Wij zijn een jong en dynamisch team waar kennis, talenten en krachten worden gebundeld om ervoor te zorgen dat onze klanten verzekerd zijn van de beste expertise, dienstverlening en een duurzame samenwerking. Wij zijn op zoek naar een teamplayer met een open persoonlijkheid, ondernemende instelling, representatief is en in staat is om zelfstandig te werken. Je hebt een natuurlijke betrokkenheid met de organisatie en de klanten.

Verder ben jij klantgericht, pragmatisch ingesteld, weet prioriteiten te stellen en kan tegen werkdruk bij pieken in de werkbelasting. Daarnaast ben je positief ingesteld en haal je voldoening uit het beroep in dit vakgebied.

Wat ga je doen?

Als Financieel Administratief Medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen Reijtenbagh Administratie & Advies uit Ede. Je zult zelfstandig werkzaamheden uitvoeren voor een diverse en uiteenlopende klantportefeuille, waarbij het contactmoment met de klant centraal staat. Je hebt daarnaast nauw contact met je leidinggevende om het vak je eigen te maken. Wij werken met de modernste en slimste software. Een beknopt overzicht van de werkzaamheden:

  • Verwerken van verkoopfacturen in onze software Yuki en Exact Online;
  • Verzorging van volledige financiële administratie van eenmanszaken en B.V. ’s;
  • Fiscale werkzaamheden: aangiften IB/OB/VPB;
  • Analyseren grootboekkaarten en uitzonderingen traceren;
  • Verrichten van voorbereidende werkzaamheden t.b.v. tussentijdse cijfers en jaarrekeningen;
  • Uitvoeren van diverse financiële controles;
  • Uitvoeren van commerciële taken;
  • Uitvoeren van overige administratieve werkzaamheden.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een goed salaris en een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden;
  • Een fijne prettige werkomgeving en gezonde werkplek;
  • Bedrijfsfitness
  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid;
  • Een veelzijdig en inspirerende klantenportefeuille;
  • 25 dagen om te besteden aan vakantie en ontspanning
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
  • Een leerzame werkomgeving met coaching on the job
  • Een informele werksfeer met enthousiaste, gedreven en betrokken collega’s
  • Ruimte om een goede werk-privé balans te vinden

Enthousiast of wil je nog meer weten?

Solliciteer dan nu bij Reijtenbagh. Wij zijn heel benieuwd naar je!

Voor meer vragen en/of informatie kun je vrijblijvend contact opnemen met Suzanne Reijtenbagh.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Onbepaalde tijd

 

Stagiair Accountancy - Samenstelpraktijk

Wij hebben voor het nieuwe studiejaar maar liefst 2 stageplekken beschikbaar! 

Vliegende start!
Zet jij de eerste stap naar een succesvolle carrière in accountancy?
Wij helpen je alles uit jezelf te halen!

Hi Young Talent, wij zoeken jou! Tenminste, als je een ambitieuze aanstormende talent bent die niet kan wachten om uit de schoolbanken te duiken en in de praktijk te springen.

Wat ga je doen?
Het is maandagochtend 08:30-09:00 uur als je op kantoor aankomt. Het is nog rustig want niet iedereen is een ochtendmens. Eerst: een goede bak koffie. Want niemand wordt gelukkig van slechte koffie, toch?

Je week start met een teamoverleg: welke zaken lopen er en loopt alles volgens planning? Na het overleg heb je samen met een collega een telefonische afspraak met een klant; er mist nog informatie waardoor de jaarrekening niet kan worden afgesloten.

Verder staat de dag in het teken van zelfstandig (deel)administraties voeren en posten inboeken. Het samenstellen van jaarrekeningen staat hierbij centraal en jouw begeleider zorgt dat jij alle kneepjes van het vak leert kennen.
Tussendoor evalueer je samen met je stagebegeleider de ontwikkeling en voortgang van je stage.

Hoe jij het verschil gaat maken
Dit doe je door het zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden. Je controleert formulieren, archiveert en corrigeert (sub)administraties indien nodig. Daar verwerk je op een gestructureerde en accurate manier documentatie en heb je kennis van administratieve processen en zie je verbeteringen. Ook ga je in de loop van je stageperiode aan de slag met het samenstellen van eenvoudige jaarrekeningen en het verzorgen van fiscale aangiftes.

Inspirerende werkomgeving

Niets is fijner om te werken en te leren in een inspirerende werkomgeving. Bij ons betekent dat een informele sfeer, gedreven collega’s, een portefeuille van inspirerende ondernemers en natuurlijk een gezonde werkplek in een prachtig modern pand. Een fijn ergonomisch automatisch zit-sta bureau en een relaxte lunchtafel om met het team gezellig te lunchen.

Waarom wil je dit niet missen?
Natuurlijk omdat je gewoon een goede stagevergoeding krijgt, maar vooral omdat je bij ons echt goed werk kunt doen en we je helpen alles uit jezelf te halen.

Kwaliteit staat bij ons boven kwantiteit, daarom krijg je bij Reijtenbagh de tijd en ruimte om je werk echt goed te doen. Ook helpen we je met persoonlijke coaching om jezelf nog verder te ontwikkelen. We geloven dat goed in je vel zitten cruciaal is om goed te kunnen presteren. Daarom heeft een goede werk-privé-balans prioriteit en krijg je de ruimte om op tijd een welverdiende pauze te pakken. Tenslotte vinden we een gezellige, informele werksfeer net zo belangrijk als die goede kop koffie in de ochtend.

Jouw profiel
Je bent analytisch, zelfstandig, klantgericht en communicatief sterk;
Je beschikt over een proactieve houding, inlevingsvermogen en hecht veel waarde aan professionaliteit en collegialiteit;
Je volgt de opleiding HBO Accountancy, Bedrijfseconomie (BE), Finance & Control;
Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar en op zoek naar een stage in de periode september 2021 – januari 2022 of november 2021 – april 2022.

Wat wij bieden
Ruimte voor jou als persoon;
Work & play; het is meer dan werk alleen;
Coaching voor je persoonlijke ontwikkeling;
Inspirerende werkomgeving;
Dicht bij de ondernemer;
Enthousiaste collega’s en gedreven ondernemers.

Enthousiast of wil je nog meer weten?
Solliciteer dan nu bij Reijtenbagh. Wij zijn heel benieuwd naar je! Voor meer vragen en/of informatie kun je vrijblijvend contact opnemen met Suzanne Reijtenbagh.

E-mail naar Suzanne@reijtenbagh-mkb.nl of Info@reijtenbagh-mkb.nl

Contact

Adres

Reijtenbagh Administratie & Advies B.V.
Klinkenbergerweg 30-B
6711 MK Ede

Contact

T. +31 (0)85 130 26 00
E. info@reijtenbagh-mkb.nl

Overige gegevens

Kamer van Koophandel nummer: 81016719
BTW-nummer: NL861890723B01

Open chat
Direct contact?
Goedendag,

Ons team staat voor u klaar! Kom snel én eenvoudig in contact met één van onze medewerkers.
Wij helpen u graag.

Team Reijtenbagh