vacature

Financieel administratief medewerker

Gedreven financieel administratief medewerker

Vast contract – voltijd/deeltijd

Als Financieel administratief medewerker behoor je tot een zeer belangrijke schakel binnen Reijtenbagh Administratie & Advies uit Ede.

Ter uitbreiding van het financieel team zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega! Met ons team van deskundige en enthousiaste collega’s werken we altijd samen aan de toekomst van onze klanten.

Wil jij werken bij een modern kantoor met een veelzijdige klantenportefeuille, goede doorgroeimogelijkheden én ruimte voor een goede werk-privébalans? Bekijk dan snel de vacature en solliciteer!

Wat ga je doen als Financieel Administratief Medewerker bij Reijtenbagh:

Je zult zelfstandig werkzaamheden uitvoeren voor een diverse en uiteenlopende klantportefeuille, waarbij het contactmoment met de klant centraal staat. Je hebt daarnaast nauw contact met je leidinggevende om het vak je eigen te maken. Wij werken met de modernste en slimste software. Een beknopt overzicht van de werkzaamheden:

  • Verwerken van verkoopfacturen in onze software Yuki en Exact Online;
  • Verzorging van volledige financiële administratie van eenmanszaken + B.V. ’s;
  • Fiscale werkzaamheden: aangiften IB/OB/VPB;
  • Analyseren grootboekkaarten en uitzonderingen traceren;
  • Verrichten van voorbereidende werkzaamheden t.b.v. tussentijdse cijfers en jaarrekeningen;
  • Uitvoeren van diverse financiële controles;
  • Uitvoeren van commerciële taken;
  • Uitvoeren van overige administratieve werkzaamheden.

Dit ben jij

Voor ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste, gedreven en gezellige collega. Wij zijn een jong en dynamisch team waar kennis, talenten en krachten worden gebundeld om ervoor te zorgen dat onze klanten verzekerd zijn van de beste expertise, dienstverlening en een duurzame samenwerking.

Wij zijn op zoek naar een teamplayer met een open persoonlijkheid, ondernemende instelling, representatief is en in staat is om zelfstandig te werken. Je hebt een natuurlijke betrokkenheid met de organisatie en de klanten.

Verder ben jij klantgericht, pragmatisch ingesteld, weet prioriteiten te stellen en kan tegen werkdruk bij pieken in de werkbelasting. Daarnaast ben je positief ingesteld en haal je voldoening uit het beroep in dit vakgebied.

  • Soortgelijke relevante werkervaring;
  • Ervaring binnen een accountancy of administratiekantoor;
  • Ambitie om te groeien;
  • Enthousiasme en gedrevenheid.

Wat mag je van ons verwachten

Beloning & vast contract

Je mag van ons een goed salaris verwachten en een arbeidsvoorwaarden pakket opmaat. Talent willen we goed belonen en direct een vast contract is bij ons geen uitzondering. Uiteraard ontvang je reiskostenvergoeding, bijvoorbeeld in de vorm van kilometervergoeding of een nieuwe leaseauto met tankpas!

Ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden

Wij worden enthousiast van talent dat zich zelf graag wil verder ontwikkelen. Heb je ambities om richting Assistent Accountant door te groeien, dan faciliteren wij dit! Jij kunt het maximale uit jezelf halen om jouw doelen te behalen, samen groeien!

 

Informele prettige werksfeer & werkplek

Een gezonde werkplek vinden wij belangrijk, jouw ergonomisch bureau staat voor je klaar! Natuurlijk kun je rekenen op een goede sfeer waar een prettige werkcultuur heerst. Ons team houdt van hard werken gecombineerd met veel plezier en gezelligheid!

Ontspanning & vakantie

Je krijgt 25 vakantiedagen om te besteden aan vakantie en ontspanning. Natuurlijk doen we met het team ook graag een borrel na werktijd om te ontspannen.

Persoonlijke begeleiding en coaching

Reken op de juiste aandacht voor jou als medewerker. Geen strakke jaarlijkse beoordelingsgesprekken maar een continue informeel dialoog met jouw coach.

De perfecte balans tussen werk & privé

Overwerken doen onze collega’s niet, wij zorgen dat jij als werknemer een gezonde balans hebt tussen werk & privé. Reijtenbagh stimuleert dit dan ook en zorgt ervoor dat jij als werknemer goed in jouw vel zit!

Improve

 

Ben jij enthousiast en wil je meer weten of direct solliciteren?

Direct solliciteren kan via de button door jouw CV te sturen aan onze collega Suzanne.

Suzanne neemt dan binnen 2 werkdagen telefonisch contact met je op!

Wil je graag eerst nog telefonisch meer informatie over ons team en de functie, dan kun je direct bellen of een terugbel verzoek via de e-mail achterlaten.

Privégebruik auto en omzetbelasting
Accountant ede

Heb je ook onze andere vacatures gezien?

Senior Assistent Accountant

Ede – Finance – samenstelpraktijk- HBO/WO – deeltijd/voltijd  –  Bekijk

Junior / Medior  Assistent Accountant

Ede – samenstelpraktijk – HBO – deeltijd/voltijd  –   Bekijk

neem vrijblijvend contact op

Adres

Reijtenbagh Administratie & Advies B.V.
Klinkenbergerweg 30-B
6711 MK Ede

Contact

T. +31 (0)85 130 26 00
E. info@reijtenbagh-mkb.nl

Overige gegevens

Kamer van Koophandel nummer: 81016719
BTW-nummer: NL861890723B01

Open chat
Direct contact?
Goedendag,

Ons team staat voor u klaar! Kom snel én eenvoudig in contact met één van onze medewerkers.
Wij helpen u graag.

Team Reijtenbagh