Een kleine greep van ondernemers die al rekenen op Reijtenbagh
manfred jacobs
2022-11-03
Wij zijn onlangs overgestapt naar Reijtenbagh. Onze verwachting was vanaf het eerste moment al goed. Zeer vriendelijk ontvangen en hetgeen wij wilde weten werd goed uitgelegd. Contact is erg prettig en bij vragen wordt er snel geantwoord per mail of telefonisch. Wij kijken uit naar een lange en prettige samenwerking met dit kantoor!
Joel Pattynama
2022-09-26
Erg tevreden met de zeer snelle en altijd vriendelijke service van Reijtenbagh Administratie!
Gijs Jansen
2022-09-20
De afwikkeling van de NOW aanvragen heeft Reijtenbagh (Fabiënne en Frans-Jan) voor ons gedaan. Snel, vakkundig, eenvoudig, no hassle. Ik beveel van harte aan.
Jeroen Dijsselbloem
2022-09-17
Julia en Wouter Pijpers
2022-09-14
Toine van Hintum
2022-09-13
Sinds begin dit jaar klant bij Reijtenbagh Administratie & Advies BV. Vanaf het eerste contact een vertrouwelijk gevoel en dat maken ze waar. Men maakt tijd voor je, is geduldig, zoeken zaken nauwkeurig en snel voor je uit en geven eerlijk advies. Voor mij als kleine ondernemer een stabiele steun.
René Meijerink
2022-09-13
H Oskam
2022-08-30
Reijtenbagh doet voor de tennis club ETC de administratie. Ook de begeleiding van de vrijwilligers die de facturen door sturen enz is super. Ze staan altijd voor ons klaar. Voor de ALV bereiden ze samen met de penningmeester de stukken voor. Ook stellen ze samen met bestuur de begroting op. Een modern kantoor, op alle fronten thuis en veel kennis in huis. En, een snel groeiend kantoor, dat zegt eigenlijk al genoeg. Je administratie en voor advies zit je hier helemaal goed.
Pim Kamps
2022-08-30
Top service van Reijtenbagh Administratie & Advies!
BØH Interieur
2021-07-27
Vanaf het moment dat Reijtenbagh mijn administratie over had genomen, heb ik een fijne rust ervaren. Het is fijn om te weten dat er een team klaarstaat die dit uit handen neemt. Hun professionele werkwijze spreekt mij erg aan. Het is een vlot en enthousiast team dat altijd voor je klaar staat!